wfq

Abbigliamento populari 3D è tecnulugia VR

Cù u cambiamentu di tendenza di l'industria di vestiti, a trasfurmazioni di e marche straniere hà acceleratu l'integrazione di a catena di fornitura domestica, a crescita di a dumanda di persunalizazione C2M prumove a produzzione flessibile, i big data è l'applicazioni di tecnulugia innovativa guidanu a ricerca è u sviluppu di vestiti, è a cumpetizione di u mercatu hè sempre più. feroce.Per migliurà a competitività di l'imprese, TAIFENG hè constantemente trasfurmendu da 2D à 3D, migliurà l'efficienza di a fabricazione di mudelli, u tassu di successu di u disignu, u tassu d'utilizazione sustinibili di e risorse, è seguendu a tendenza di u futuru.

U software 3D hè adupratu per realizà un layout stereoscopicu.A fabbricazione di mudelli 3D pò vede direttamente l'effettu di a robba nantu à u corpu umanu prima di fà a mostra, è ottene un effettu di 95% cù vestiti pronti.

/ Chì sò i vantaghji di a creazione di mudelli 3D ?/

I dati 2D è 3D cambianu in modu sincronu.A fabricazione di mudelli 3D pò rializà a visualizazione cumpleta è multidimensionale di vestiti, cusì pudemu vede direttamente u mudellu di vestiti pronti purtati da u mudellu nantu à l'urdinatore, sapendu u tela, u culore, i dettagli è l'effettu di l'accessori.In u prucessu di disignu è sviluppu, pò verificà a forma di vestiti è mudificà u disignu in tempu reale.

640

/ Rendu in tempu reale /

640

- Attributi esatti -

A fabricazione di mudelli 3D hè basatu annantu à u principiu di u tagliu stereo elettronicu, chì hè cuncepitu nantu à u mudellu di corpu umanu 3D digitale, cù alta adattazione è precisione.Hè ancu una alta precisione in a simulazione di a trama di i tessuti, cù una biblioteca cumuna cumpleta di tela, pudete vede l'effettu immediatamente.Per esempiu, per tessili ligeri è magliati cù diverse proprietà fisiche, i diseggiani ponu aghjustà l'adattazione di vestiti 3D appiicando diverse tecnulugia.

640 (1)
640 (1)

- Processi di steamline -

A creazione di vestiti 3D crea pussibulità illimitate in un modu di costu zero, è i diseggiani ponu facilmente generà mudelli è layout culuriti.Videndu l'effettu di mudificazione di u vestitu 3D in tempu reale, pò riduce a produzzione è a mudificazione di vestiti di mostra multipli innecessarii, è ancu i costi di trasportu.

- Display diversificatu -

A fabricazione di mudelli 3D ùn pò micca solu simule l'effettu finali di vestiti pronti, ma ancu simule l'ambienti simili à u spaziu reale o ancu al di là di u spaziu-tempu, chì pò esse spressione in diverse manere.Per esempiu, mudelli virtuale ponu portà vestiti disignati, sacchetti, cappelli è altri accessori per vede l'effettu di spettaculu attuale di vestiti pronti, o vestiti 3D ponu esse imballati o appiccicati nantu à i ganci per vede l'effettu di vetrine è sale di mostra.

640 (2)
640 (3)

- piattaforma online -

640 (4)

A piattaforma sincrona puderia affissà è ricumandendu opere di cuncepimentu è prezzi intelligenti in linea in ogni mumentu.

U disignu 3D realiza a visualizazione visuale di e caratteristiche di u stilu di vestiti è a vista in alta definizione di 720 ° di i dettagli di a struttura di u tissu.A piattaforma nuvola realiza a gestione digitale in linea di risorse, è permette à i disegnatori, stampatori, clienti, fabbriche di vestiti, fornitori di materiale è altre imprese per determinà vestiti di mostra per multi role, off-site, online, in tempu reale è annotazione cullaburazione, in modu di migliurà ulteriormente l'efficienza di a catena industriale.

/ 3D & VR Tendenza di a moda futura /

「Concepimentu persunalizatu di adattazione 3D」
U disignu di fitting 3D hè una tecnulugia digitale chì integra u disignu di creazione di mudelli, cucitura virtuale, rilevazione di adattazione, simulazione di tessuti è visualizazione dinamica di vestiti.Cunnette direttamente u disignu, u mudellu è a cucitura, è generà un effettu di adattazione di mostra virtuale 3D.Pudete mudificà u stilu è a forma è aghjustà u mudellu persunalizà e caratteristiche di u corpu è l'azzioni di u mudellu virtuale per mostrà l'effettu di vestizione in una forma dinamica.

「Sfilata di moda virtuale」
A sfilata di moda virtuale hè una sfilata di moda di realità di simulazione.Basatu nantu à u disignu 3D è VR, u spettaculu di scena 3D-T hè cuncepitu secondu u stilu di moda, è una seria di animazione di spettaculu hè fatta chì combina cù effetti dinamichi freschi, illuminazione di scena, musica di fondo, presenta una maravigliosa festa visuale di moda.

640 (3)

A forza di a digitalizazione si trova in a rottura di e lege fisiche è in fà qualsiasi effettu imaginativu in modu flessibile.Fantastica lente macro, scena in muvimentu è illuminazione cù impattu visuale.

640 (5)

I fornitori di vestiti è i magazzini di moda ponu ancu ottene megliu prumuzione è effetti di visualizazione attraversu a tecnulugia 3D è VR, è uttene ordini per l'applicazioni.

CARLINGS Acquistu di vestiti virtuale è aduprà display

640 (6)

CARLINGS "serie digitale" hè a robba in u mondu digitale.Sempre chì furnisce i vostri ritratti di l'imaghjini, i diseggiani 3D ponu operare daretu à l'scena, in modu chì pudete vede più obiettivamente u vostru aspettu è u vostru stile dopu avè vistutu da vestiti 3D.

640 (7)

/ L'AVVENU VENGA CU TECHNOLOGIA /

Se ti piace u disignu TAIFENG
pudete vede più o cooperà cun noi nantu à u nostru situ web: https://www.taifenggarments.com


Tempu di Postu: Aug-18-2022
Lasciate u vostru Messaghju